چکیده
قبل از به وجود آمدن سيستم هاي مديريت محتوا، افراد براي کسب رتبه هاي بالا در موتورهاي جستجو، به يک طراح تخصصي وب با دانش کافي نياز داشتند. ولي امروزه با وجود اين سيستم ها، حتي افرادي که اطلاعات کمي در حيطه موضوعي طراحي وب دارند نيز مي توانند يک سايت بهينه شده بر اساس الگوريتم هاي موتورهاي جستجو داشته باشند. هدف سيستم هاي مديريت محتوا نيز در اصل براي آسان کردن فرآيند ميزباني وب است تا کسي اگر علم به اين موضوع هم نداشته باشد، بتواند سايت خود را راه اندازي کنند. مسئله مهم اين است که بتوان اين بهينه سازي را با روش هاي قانوني و درست انجام داد. نتايج بررسي ها و مطالعات و مقالات پيشين نشان از آن دارد با توجه به امکاناتي که سيستم هاي مديريت محتوا در اختيار کاربران قرار داده اند آن ها را قادر مي سازند تا وبسايت هاي خود را با روش هاي مجاز بهينه سازي نمايند.
کلید واژه ها: سئو کلاه سياه, سئو کلاه سفيد, بهينه سازي موتورهاي جستجو, سيستم هاي مديريت محتوا